24.10.05

EU

Até agora eu não me conhecia.
Julgava que era Eu e eu não era
Aquela que em meus versos descrevera
Tão clara como a fonte e como o dia.

Mas que eu não era Eu não o sabia
E, mesmo que o soubesse, o não dissera...
Olhos fútidos em rútila quimera
Andava atrás de mim...e não me via!

Andava a procurar-me, pobre louca!
E achei o meu olhar no teu olhar,
E a minha boca sobre a tua boca!

E esta ânsia de viver, que nada acalma,
É a chama da tua alma a esbrasear
As apagadas cinzas da minha alma!

Florbela Espanca

5 Comments:

Blogger Claudia Perotti said...

Adoro Flobela!
Belíssimo!
Beijos

8:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

5:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! athletic+scholarships lexus coach series web cam julie live hardcore sex cam Karcher k301 pressure washer

8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. backup ps2 memory cards 1800 dress http://www.roof-racks-4.info/Card_duo_memory_sony.html Culinary arts school in new jersey Sandisk memory card won&apost read in computer Infiniti 2003 Refinancing mortgage rates current lenders uk21 sdram patanol allergy Games for camping Paris+hilton+sex+video

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! film editing schools

12:33 AM  

Post a Comment

<< Home